koleda

koleda

вторник, 14 януари 2014 г.

Разядка с извара







            Моите хора я недолюбват..., а на мен пък така да ми се охлажда -;)). После в периоди , като този, когато реша да съм диетична, я предпочитам много, понеже ми е вкусна, а и ме засища-;)).


            И така, за едно прилично количество ще са необходими:

  • 500 гр. извара / по - точно при мен е ит. рикота/
  • 3 пресни чушки / червена, жълта, зелена/ 
  • царевица / в сключая сложих много малко, понеже нямах повече/
  • 2 - 3 скилидки чесън
  • 1 лъжичка горчица
  • зехтин
  • сол        
          / Случва се да настържа и твърдо сварени яйца // 1 - 2//, както и да сложа орехи./
           Чушките се нарязват на дребно, чесъна се пресова и всичко се обърква. 
           
          



Няма коментари:

Публикуване на коментар